KARTY
STAŁEGO KLIENTA AT WILEJKA
Klientom,
którzy często z nami podróżują lub korzystają z naszych usług
proponujemy KARTĘ
STAŁEGO KLIENTA - NIEBIESKĄ lub
KARTĘ
STAŁEGO KLIENTA -
CZERWONĄ.
AT
WILEJKA, oraz do 5%
upustu przy korzystaniu z usług pośrednictwa wizowego.
AT
WILEJKA, oraz do 10 % upustu przy korzystaniu z usług pośrednictwa
wizowego.
Oferujemy
także KARTĘ
STAŁEGO KLIENTA dla FIRM, INSTYTUCJI I INNYCH ORGANIZACJI
z nami stale współpracującymi dla indywidualnego wykorzystania przez
ich pracowników lub przedstawicieli uprawniającą do:
Regulamin
Kart Stałego Klienta AT WILEJKA:
Zasady
otrzymania karty Stałego Klienta - NIEBIESKA
Kartę
może otrzymać każda osoba pełnoletnia, która w okresie ostatnich 24
miesięcy uczestniczyła w co najmniej w 3 wycieczkach organizowanych
przez AT Wilejka lub min. 3 razy korzystała z pośrednictwa wizowego
albo min 4 razy korzystała z obydwu tych ofert. Mogła także
skorzystać 8 razy z oferty zakupu biletu autokarowego komunikacji
międzynarodowej lub zakupu biletu lotniczego albo min 10 razy
wykupywała tylko ubezpieczenie.
Korzystała
6 razy z wyjazdów nie będących imprezami organizowanymi przez nasze
biuro ale będącymi ofertami innych tur operatorów z którymi
współpracujemy w ramach sprzedaży agencyjnej.
Karta
zostaje wydana dla 1 osoby i jest przypisana tylko i wyłącznie do
osoby dla której została wystawiona.
FIRMY,
INSTYTUCJE I INNE ORGANIZACJE
które z nami nawiążą współpracuję otrzymują na początek kartę
niebieską z 7
%
zniżką na nazwę Firmy a dotyczyć ona będzie zniżek dla poszczególnych
pracowników tej firmy na imprezy orgaznizowane przez AT WILEJKA, oraz
7% upustu przy korzystaniu z usług pośrednictwa wizowego.
Przy
efektywnej wzajemnej współpracy trwającej min 2 lata właściciel AT
Wilejka podejmuje decyzję o uhonorowaniu danej firmy, instytucji lub
innej organizacji CZERWONĄ
KARTĄ STAŁEGO KLIENTA
dla tej firmy.
Zasady
otrzymania karty Stałego Klienta - CZERWONA
Kartę
może otrzymać każda osoba pełnoletnia, która w okresie ostatnich 24
miesięcy uczestniczyła w co najmniej w 4 wycieczkach organizowanych
przez AT Wilejka lub min. 4 razy korzystała z pośrednictwa wizowego
albo min 6 razy korzystała z obydwu tych ofert. Mogła także
skorzystać 12 razy z oferty zakupu biletu autokarowego komunikacji
międzynarodowej lub zakupu biletu lotniczego albo min 12 razy
wykupiła tylko ubezpieczenie. Korzystała 8 razy z wyjazdów nie
będących imprezami organizowanymi przez nasze biuro ale będącymi
ofertami innych tur operatorów z którymi współpracujemy w ramach
sprzedaży agencyjnej.
Karta
Stałego Klienta przysługuje jedynie osobom pełnoletnim, dlatego
należy bezwzględnie podać datę urodzenia. Należy wyrazić zgodę na
posiadanie Karty Stałego Klienta, gdyż wiąże się z tym otrzymywanie
różnych informacji, między innymi o promocjach, wydarzeniach i
aktualnych ofertach (zgoda marketingowa). Brak zgody lub cofnięcie
zgody na otrzymywanie informacji marketingowych jest równoznaczne z
tym, że Klient nie może zostać posiadaczem Karty Stałego Klienta.
Należy podać aktualny adres korespondencyjny. Jeśli Klient nie będzie
chciał podać adresu korespondencyjnego nie może zostać posiadaczem
Karty Stałego Klienta. Karta wydawana jest bezpłatnie. Zaginięcie lub
zniszczenie karty należy zgłosić w AT WILEJKA lub w biurze
agencyjnym. Duplikat karty może zostać wydany
Ważność
karty
Karta
ważna jest 1
rok od daty jej wydania
z możliwością jej automatycznego przedłużona na kolejne lata pod
warunkiem, iż Użytkownik karty w ciągu poprzedniego roku uczestniczył
w minimum 1 wycieczce organizowanej przez AT Wilejka lub korzystał z
pośrednictwa wizowego albo korzystał z obydwu tych ofert. Mogła
także korzystać z oferty zakupu biletu autokarowego komunikacji
międzynarodowej lub zakupu biletu lotniczego albo wykupywał
ubezpieczenie, korzystał z wyjazdów nie będących imprezami
organizowanymi przez AT Wilejka
Postanowienia
końcowe
Dla
potrzeb programu rozliczane są tylko wycieczki w których Użytkownik
uczestniczył czyli wycieczki zrealizowane, w przypadku rezygnacji lub
anulacji imprezy wycieczka nie jest zaliczana do programu.
Zgłoszenia
grupowe nie są zaliczane do programu, ani nie podlegają zniżce.
Organizatorem
i właścicielem Kart Stałego Klienta jest AT WILEJKA Łódź, ul.
Piotrkowska 20. AT WILEJKA zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu
Karty Stałego Klienta AT WILEJKA, aktualny Regulamin jest
zamieszczony na stronie www.wilejka.pl. W przypadku zmiany Regulaminu
Użytkownikowi przysługuje możliwość odstąpienia od programu w trybie
natychmiastowym bez żadnych konsekwencji.
Regulamin
Karty Stałego Klienta AT WILEJKA wchodzi w życie z dniem 01.06.2020
r. i obowiązuje dla imprez i usług oferowanych od 01.07.2020 r.